راهنمای ثبت نام اینترنتی

در طول روند ثبت نام و تکمیل فرم های مختلف از کلید Back مرورگر استفاده نکنید و در صورت نیاز از کلید بازگشت به مرحله قبل موجود در هر صفحه استفاده شود.
چون اطلاع رسانی مراحل ثبت نام از طریق پیام کوتاه انجام خواهد شد ، در صورتیکه شماره تلفن همراه شما تغییر کرده است حتما در قسمت تکمیل فرم های ثبت نام ، آن را اصلاح کنید.
روند کلی ثبت نام اینترنتی به شرح زیر می باشد :
۱) ورود به بخش شروع فرایند ثبت نام
۲) تکمیل فرم های ثبت نام شامل :
    - فرم اصلاح مشخصات فردی
    - فرم اطلاعات خانوادگی و شغلی
    - فرم اطلاعات سوابق تحصیلی
    - فرم مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویی
    - فرم تایید تعهدات ثبت نام
    - ارسال تصاویر مورد نیاز :
۳) ارسال فایل تصویر پرسنلی ۴*۳ با فرمت jpg و حداکثر 100 کیلو بایت
۴) ارسال فایل تصویر کلیه صفحات شناسنامه ، کارت ملی (پشت و روی کارت ) با فرمت jpgحداکثر 600 کیلو بایت
5) ارسال فایل مربوط به آخرین مدرک تحصیلی با فرمت jpgو حداکثر 600 کیلو بایت
  - پذیرفته شدگان مقطع دکترای تخصصی: ارسال فایل اسکن شده مدرک مقطع کارشناسی ارشد و یا گواهی معتبر فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با قید تاریخ ومعدل فارغ التحصیلی

6) ارسال فایل مربوط به وضعیت نظام وظیفه برای پذیرفته شدگان پسر با فرمت jpg وحداکثر 600 کیلو بایت : در این قسمت با مشخص کردن وضعیت نظام وظیفه (پایان خدمت ، معافیت ، مشمول و ...) ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده باید فایل اسکن شده یکی از مدارک زیر را ارسال کنید.
    - کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم (رو و پشت کارت)
    - گواهی موافقت با ادامه تحصیل برای نیروهای مسلح از یگان مربوطه
    - گواهی موافقت با تحصیل برای مشمولان متعهد خدمت در وزارتخانه‌ها و سازمان ها (مانند آموزش و پرورش)
    - گواهی اشتغال به تحصیل از حوزه علمیه مربوطه با درج شماره معافیت تحصیلی و موافقت با تحصیل فرد در دانشگاه برای طلاب
    - کارت شناسایی برای اتباع خارجه
7) در این قسمت اولین مرحله از ثبت نام شما به اتمام می رسد و باید منتظر اعلام نتیجه آن از طریق دریافت پیام کوتاه باشید. در صورتیکه اطلاعات و مدارک ارسالی قابل قبول باشند وارد مرحله بعدی که دریافت نام کاربری و رمز عبور  همراه با پرداخت شهریه می باشد خواهید شد و در غیر اینصورت پس از دریافت پیام کوتاه باید به همین سایت مراجعه و اشکالات مطرح شده را برطرف کنید و مجددا منتظر تایید اطلاعات و مدارک ارسالی بمانید.
8) پرداخت شهریه علی الحساب : در این مرحله باید شهریه علی الحساب اعلام شده را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایید.

9) چاپ فرم‌های ثبت نام : در این مرحله فرم‌های ثبت نام خود که از بخش دستورالعمل ثبت نام دوره دکتری دانلود نموده اید (دریافت فایل)را چاپ کرده و پس از تکمیل فرم های مذکور همراه سایر مدارک مورد نیاز  در زمانی که از طریق پیامک اعلام خواهد شد به واحد دانشگاهی تحویل نمایید.

10 چاپ نتیجه انتخاب واحد : پس از دریافت پیام کوتاه مبنی بر انجام شدن انتخاب واحد ترم اول ، می توانید با مراجعه به قسمت مشاهده نتیجه انتخاب واحد ، برنامه درسی ترم اول خود را مشاهده و چاپ بگیرید.